Sunday, October 17, 2010

SMART AROMA

 FAKTA PRODUK
Produk untuk anti stress, meningkatkan daya tumpuan/ingatan, merehatkan otak yang aktif bekerja, mengaktifkan tenaga dalaman yang kurang di gunakan..

Otak pelajar perlukan ketenangan utk berfungsi secara maximum. SA bentuk otak menjadi tenang & relax.Dlm keadaan tenang, daya tumpuan dan ingatan akan meningkat. Pemakaian SA mudah tetapi kesan istimewanya boleh dirasai segera. Hanya perlu disapu di tapak tangan dan disedut aromanya .Dilakukan sebelum ke sekolah/belajar/duduki exam atau bila dirasakan tak dapat beri tumpuan.

SA adalah selamat; dirumuskan dari klorofil herba dan haruman bunga-bungaan. Hanya untuk kegunaan luaran sahaja dan tidak ada penggunaan bahan terlarang.

Sedutan SA juga berkesan menghilangkan sakit kepala dan pening @ boleh dijadikan "first aid" utk luka, lebam & bengkak disapu sahaja.

SEMULAJADI, MUDAH , SELAMAT & KESAN SEGERA

CARA PENGGUNAAN
Amalan harian-disapu di tapak tangan dan sedut aroma selepas mandi dan sebelum tidur..

KESAN
- otak akan terasa tenang dan relax
-kepala terasa ringan
-mood menjadi ceria dan positif
-pernafasan lebih lancar
-tapak tangan nampak merah (aliran darah yang lancar)

Sesuai bagi para-para pelajar untuk meningkatkan daya ingatan dan tumpuan semasa belajar.

HARGA JUALAN : RM30 (30ml)
Untuk tempahan sila hubungi Yatie di talian 012-9554857
pembayaran boleh dibuat melalui bank-in MAYBANK 154026506857 setiap penghantaran akan dikenakan charge RM5 utk wang pos.
Pembayaran melalui online atau mesin atm, selepas pembayaran dibuat sila sms nama, nilai wang dimasukkan dan masa pembayaran. .

No comments:

Post a Comment